Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
IRON MAN 2

 Ni antara hero yang aku minat. Ada logik la sikit dari batman yang terlebih aksi, spiderman yang kuasa x berapa nak lojik atau superhero yang tak berapa nak betul macam superman yang pakai spender kat luar tu. Iron Man nampak macho sket. Kuasa dari teknologi yang mungkin 10 ke 20 tahun lagi jadi kenyataan. Kalau kat jepun, dgn kos kurang 250k, dah bleh beli beli sut fungsi macam iron man, cuma x dapat terbang dgn menembak je lagi. Tak lama lagi Iron Man jadi hero real la.

Menarik, Iron Man 2



Semalam baru dapat tengok muvie arahan John Favreau ni. Versi DVD. Overall, aku bagi 7 dari 10 bintang. Boleh la layan cuma cerita x best sangat berbanding yang no 1. Kali ni Iron Man beregu dgn kawan baik dia War Machine (Lef Kol James) bersama SHIELD untuk mengalahkan Ivan Vanko, penjahat yang lama berdendam dgn bapak Stark. Ivan Vanko dapat backup dari Justin Hammer, pembuat senjata terbesar selain Stark Industry. Justin Hammer dan Ivan Vanko mencipta Droid yang kononya untuk menggantikan tentera tetapi di programkan oleh Vanko untuk balas dendam pada Iron Man. Selain dari Iron Man dan War Machine, Nick Fury ( Samuel L. Jackon) dan Natasha Romanoff (Scarlett Johansson) agen SHIELD membantu memusnahkan Ivan Vanko dan Droid-droid jahat tu. SHIELD ni sebuah badan yang ditubuhkan oleh bapak Stark untuk menjaga keamanan dunia. SHIELD ni la yang akan tubuhkan geng-geng hero Avengers Initiative nanti. Dalam IM 3 nanti bleh la tengok geng2 diorang ni. 



Mickey Rourke sebagai Ivan Vanko: Ahli fizik/penjenayah yang bina reaktor sendiri untuk mengatasi Iron Man.
Don Cheadle sebagai Lt. Colonel James "Rhodey" Rhodes aka War Machine



Samuel L. Jackson sebagai Nick Fury: Pengarah  S.H.I.E.L.D. dan pelopor Avengers Initiative
Gwyneth Paltrow sebagai Virginia "Pepper" Potts aka cyborg


Scarlett Johansson sebagai Natalie Rushman / Natasha Romanoff aka Balck Widow  Undecover  S.H.I.E.L.D. yang juga pembantu peribadi Stark

Inilah dia star utama Iron Man, John Favreau pengarah dan juga memegang watak sebagai Happy Hogan, Tony Stark's bodyguard and chauffeur. Dalam edisi Iron Man sepenuhnya, Happy Hogan juga dipanggil  The Freak
0 Responses

Post a Comment

NuffNang

XchaNge

AMARAN :

BLOG INI MUNGKIN MENYEBABKAN KETAGIHAN. BAHAN YANG DIPAPARKAN MUNGKIN MENGGANGGU JIWA DAN RAGA ANDA. SEBARANG KECEDERAAN MINDA ATAU KOMPLIKASI PADA OTAK ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI. DISARANKAN ANDA MELAYARI DENGAN DITEMANI ORANG YANG LEBIH DEWASA.

Kandungan Blog Ini Merupakan Hak Milik Semua, Anda Boleh Memuat Turun Bahan Untuk Rujukan Atau Sebagai Paparan Umum Atas Tanggungjawab Sendiri.
  • "QUOTE"

    It is not how much u earn,
    It is how u spend what u earn...

    MaLaYN3um

    MaLaYN3um
    Gabenor Bank Negara in The MakinG

    NuffNang

    Churp Churp

    ALpha ProJecT


    ShoutMix chat widget

    Followers

    My SupeCar

    My SupeCar
    Catch Me If u CaN

    Loan Calculator

    Site Meter

    Google Analytics

    Pageviews last month