Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bas Sekolah
Teringat zaman sekolah dulu. Berebut-rebut bila nak naik bas pi sekolah. Kul 6.30, aku n the geng dah siap-siap makan kat dewan dan cari port kat dalam bas. Lambat sikit, confirm berdiri dekat setengah jam la sebelum sampai. Yang paling penting, dapat tido sepanjang perjalanan tu. Aku duk asrama, memang sape yang duk asrama mesti tau, ada je masa terluang mesti nak tido. Kat dalam kelas pun aku bantai tido. Kadang-kadang sampai termimpi-mimpi. Jadik gaban pun sempat lagi.

Dari ting 1 hingga 3, aku duk Asrama Yayasan Terengganu Besut (AYTB). Tahun 1995 AYTB naik taraf jadi MRYT. Naik taraf, tapi kitaorg sama jer. Yang paling bestnya pasal bas kitaorg ni, ada 2 bijik yang dihadiahkan oleh kerajaan jepun. Bas ni dilengkapi semua jenis teknologi, tapi bukan semuanya boleh guna la. Sume tulisan dan arahan dalam bahasa jepun, satu patah haram pun x tau. Punya la bangga kalo dapat naik bas ni. Bas pelik beb. Best lagi kalau outing kat bandar tiap weekend, org-org tengok jek, nak tau jepun mana yang sesat kat bandar diorg.

Kat bawah ni aku ada jumpa beberapa gambar bas sekolah yang mesti korang pun nak naik..... Bas jepun kitaorg xde la..


Siap ada NOS lagi tu, memang aku nak naik....


Ni kalo masuk autoshow, terlopong la mat-mat modified malaysia

Lagi Bas Hebat


Nak naik pun takut, panjang semacam jer ni


Ni dah terlebih kreatif ni


Alamak, hodoh betul la, macam nak pi sawah pulak dah


Yang ni paling otai, kreativiti yang tinggi, first class.. Muatan minimum 5. Maksimum xde. Tiada pencemaran. Budak-budak kita confirm x nak naik
Labels: |
0 Responses

Post a Comment

NuffNang

XchaNge

AMARAN :

BLOG INI MUNGKIN MENYEBABKAN KETAGIHAN. BAHAN YANG DIPAPARKAN MUNGKIN MENGGANGGU JIWA DAN RAGA ANDA. SEBARANG KECEDERAAN MINDA ATAU KOMPLIKASI PADA OTAK ADALAH ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI. DISARANKAN ANDA MELAYARI DENGAN DITEMANI ORANG YANG LEBIH DEWASA.

Kandungan Blog Ini Merupakan Hak Milik Semua, Anda Boleh Memuat Turun Bahan Untuk Rujukan Atau Sebagai Paparan Umum Atas Tanggungjawab Sendiri.
  • "QUOTE"

    It is not how much u earn,
    It is how u spend what u earn...

    MaLaYN3um

    MaLaYN3um
    Gabenor Bank Negara in The MakinG

    NuffNang

    Churp Churp

    ALpha ProJecT


    ShoutMix chat widget

    Followers

    My SupeCar

    My SupeCar
    Catch Me If u CaN

    Loan Calculator

    Site Meter

    Google Analytics

    Pageviews last month